Selfish Machine Selfish Machine
my stories .

Saturday, January 8, 2011 @ January 08, 2011 | 0 Comment [s]

hey bloggie . sorryy lame tak update . busy ! * baru jan da bus . belum feb , mac and so on lagi (: whole week stories .
2nd january
bad day . stupid one . hate sunday . damn ! huh !


p/s : dont have mood to write anything .

3rd january
well , it's the first day . so far so good . kinda boring but its just fine (:

p/s : first day being a senior

4th january
hey ! school's lar ! woke up late * padan muke ! tapi takpe , aku pegi naek moto . lambat sikit tu oke lar . sampai ngam-ngam je sekola . HAHA


p/s : homework babeh .


5th january
bangun lewat lagi . * 6.15 lewat ke ? yelar . mandy da setengah jam , na pakai baju lagi , ikowt jadual lagi , susun buku , makan , isi air ,panan enjin . adoyai ! alamak ! jadual ta siap ag , camne nie ? * homework bm oke ! nak dishortkan crite aku bwat lar time sivik * camne da f5 subject sivik ade lagi neh ? , tapi cikgu tu asyik dok menebeng kat deret meja aku jeh . ala , cikgu niey pown , bile la die nak bla . aku nak bwat keje pown tak senang . shortkan lagi cite , akhirnye siap lar jugak jadual aku yang tak seberape tu . tapi yang panas tuh cikgu tak tanye pown !!! semalam punye lar semangat soh dak-dak neh buat die nak tengok . last-last . . . baek takah buat gitu , bwat abes dakwat pen ngan membazir mase aku je . aiseyman . night time ! kua ngan fyrah . teman die gi beli buku , die belanja aku makan * tokey besar lar katekan , baru dapat gaji . HAHA . and then balik dalam kesejukan , alamak ! hujan lar pulak . hey hey hey ! beli perfume baru lar ! haha . tapi yang aku nak da habis , terpaksa lar beli yang lain . huhu :(



6th january
skipped school ! haha . senior da buat hal . rockin babeh !



7th january
cam bese jew , borink tahap gaban and seejuuk tahap cipan . asal lar hujan tak berenti neh ? adooii !



8th january
eh ! harini larh kan ? haha . updated blog * tu pown ntah kat mane nta aku online . ops ! homework jangan lupe !!


p/s : asal aku asik teringat die ? dalam mimpi pown die ade gak . haish ! focus myra , focus !! takkan kao nak dapat 5A lagi ? * arghh ! tanak da 5A !! at least bia r 7A , lagi banyak lagi bagus . tapi camne caranye ? buntu-buntu .


salam sayang , MYRA (:
SPM SPM SPM !


Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide