Selfish Machine Selfish Machine
WHAT THE . . . ?!

Saturday, April 30, 2011 @ April 30, 2011 | 0 Comment [s]



i'm so messed up with those stupid things.
hey! cant you speak politely to us?
you're the teacher. behave lar!
pasal clothes pown na argued.
things macam tu you've should told us earlier la.
i just bought the T-shirt this year.
takkan nak suruh beli lagi kot?
kan tak pasal pasal dah kene 'puji' dengan aku.
back to class pown still talked pasal bende tuh.
and tak pasal pasal aku tercakap "kite kat sekolah niey bape bulan jea lagi, takkan nak suruh beli jugak? kenangan? sumpah takde kenangan kalo sekolah camnie. time sukan memang dah sah sah tak pergi, then mase bile lagi nak pakai? kat lua? lagi lah tak pakai. kat lua pown aku pakai baju paras pinggang jea niey nak suruh bel baju sampai paras lutut. engat kat lua aku nak pakai kot. ke nak suruh pakai time malam . . ."
sampai situ aku stop. tengok muke biby, tengok muke suja.
pergh, care budak due orang tuh tengok aku, macam tak pernah tengok orang
sorry la guys, aku bukan ayu sangat.
chill la babe.


time nak balik, more annoying bile dengar cite, exam form 5 na dicepatkan due hari.
means on 8th may lar.
ntah pape.
hek eleh, go ahead!
sikit tak heran.
nak buat SPM ecox pown eden tak kesah la okay?!
ape ape pasal sekolah niey cam da malas nak amek tao.
jahatkan aku?
terpulang la nak cakap ape pown.
in fact, bukan aku sorang jew yang pikir camtu.


sorry la ye, aku neh memang dah spesies yang too 'well mannered'.
nak buek camano.
kenn kenn kenn?













Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide