Selfish Machine Selfish Machine
Exam Oh Exam

Monday, May 16, 2011 @ May 16, 2011 | 0 Comment [s]





Dush!


Apela nak jadi dengan aku.
Most paper sajee jee aku tinggal kosong.
Yela, dah tak tau nak cakap ape.
Lepas baca blog Aina Hidayati pown still tak sedar sedar diri lagi.


Hey!
Niey exam terakhir tahu.
Lepas niey terus trial then SPM *not sure samada untuk SPM ader exam Tambah Nilai atau tak*


Uish.
Mane tak nervous.
Aku jawab punyer lar cincai.
Sempat tido lagi sejam time paper Sejarah and Physic semalam.


Niey sume gara gara wrong information ah.
Si Fatihah Abdul Rahman lar punyer keje.
Ade ke patut dye kate Ahad exam Add Math.
Aku pown dengan lenggang lenggoknyer, steady, rilex sepanjang hari lar.
Yela, Add Math kao nak bace ape?
Kenn Kenn Kenn?


Then sampai ke malam tuh tidolah dengan berbekalkan pengetahuan yang sedia ada *ecece*
Pastu nta camne time midnight aku terjaga, tengok phone 2 message.
From Fyrah and Tehah.
yang berapi bile bace mesej Tahah ar, ehem ehem, sounds like this : "Sorry ar, salah tengok jadual la. Esok exam Sejarah II dengan Physic II. Sorry."





Duh!
Delete then sambung tido.
Malas nak pikir.
Then keesokannye, tau tau jela.
memang aku tak dapat jawab.
Know what?
Kosong Section B.
Section A pulak due tige kerat jea yang aku jawab.
!@#$%^&*()_+


Okay, malas dah nak cite pasal exam.
Korang doakan jela aku supaya cepat sikit insaf.
Moga doa korang dimakbulkan.
Amin *Dah doa belum? aku punye semanagt amin :D*










Hug & Kisses



Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide