Selfish Machine Selfish Machine
Oh Hi You Guyss :D

Thursday, June 21, 2012 @ June 21, 2012 | 0 Comment [s]

Oh oh oh. Mengapakah titlenya berbunyi sedemikian rupa? Hahaha. senyum tak perlu kata apa apa :) Ops lupa! Assalamu'alaikum.


So, kita mulakan dengan bismillah, bissmillahirahmanirrahimm.


Happy birthday to youu. Tenene. Happy Birthday to youu. Tenene. Happy birthday, happy birthdayy. Happy birthday to youuu.

Yeahhhh! Haha. Birthday song ini *song keww?* khas saya tujukan buat 1st : Abang Wan Mohd Fazriq Shah bin Shashim. Abang yang lagi manja, gedik, mengada and semua ahh. Haha XD




And 2nd : AinaHidayatiGhazali. Ops, sorry. Ter-menganjing. Hehehe. Kenapakah? Cuz dia reply text saya pagi tadi typed "TqDearrr". See? No space. HAHA. Sorry sorry, saya tau lah space C3 awok rosak. Jangan marahhh. Hehe. Btw, she's my first bestie and the sweetest one. Serious, dok nawok :P Apa? Nak ngorat? Takleh! Dia ni MirulSeraf yang punyeee. Wehehe :D


Last but not least, saya tulis post niey dok kabo pung. Haha. Saje. Eh, ape aku membebel ni? Alamakk. K fine. Nak blah dah ni. Dah tak tahu nak tulis ape :)

P/s : Sorry Ena, gambar curi. K salah. Curi gambar. Hihi.



Love, Myra.


Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide