Selfish Machine Selfish Machine
Them :)

Monday, June 4, 2012 @ June 04, 2012 | 0 Comment [s]


Harini Abang Jihan datang. And Im just like : "AGAGAGAGAGA. What to do? What to do?". Nasib baik semalam aku dah ingatkan dia, sebelum datang sila mesej dulu. Kalau tak, phewww. Tak tau lah ape nak jadi. Dengan mama keluar this morning. Phone dia tinggal. Aku call banyak kali kott tak angkat. Tup tup masuk voicemail. Damn! I hate voicemail. Haha. That time aku dengan belum mandinye *k bangun awal, mandi lambat. Thats me*. Dengan rumah tak siap kemas lagi. What a mess. Luckily mama got home just in time. Belum setapak lagi kaki mama sempat jejak lantai aku dah jerit : "MAMAAAAA, Abang Jihan dah nak datangggg!". Then she hurried masuk rumah pergi masak ape semua. Nak harapkan aku masak? Heh. Tahun depan k? I promise tahun depan. Wehehe. So here they are, Abang Jihan and his wife & their future kid *dalam perut*. Hehehe. Tak lama lagi aku ada anak buah laaa! *excited excited!* K lambat. Bulan 12 due. Alahaii.




Love, Myra.


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide