Selfish Machine Selfish Machine
Blackout -________-

Monday, May 6, 2013 @ May 06, 2013 | 0 Comment [s]


Sebenarnya bincang hal politik ni memang boleh bawak gaduh. Bukan setakat 'memang boleh' dah, ni dah tahapp 'memang akan gaduh' punya. Kaw kaw punya gaduh. Semalam dekat Twitter memang sangat sangat hangat. Kes RT yang paling banyak. Nak tweet sendiri takut saloh, kene bash yedok? So, RT je yang mampu. Aku pun camtu gak sebenarnya. I ngaku k. Haishhhhhhhhh. Ilmu bab politik sangat sedikit. Ape nak jadi? PRU14 nanti aku dah  boleh ngundi, tapi bila memikir hahhhhhhhhhhhhh! Tension kotttttttttt! Tengok timeline pun dah naik menyampah. Yela, politik sana sini. Walaupun benda tu dah lepas, tapi orang still duk berdebat. It just like err "can you stfo please?" =='

Love, me.


Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide