Selfish Machine Selfish Machine
Lost.

Tuesday, May 14, 2013 @ May 14, 2013 | 0 Comment [s]


Semalam aku totally lost. Aku tak tahu apa jadi dengan diri sendiri. Aku dah tak kenal diri sendiri. Aku peluk bantal. Menangis sorang sorang. Typing so fast but. . . . . I got nothing. Sampai satu tahap, dah tak tahu nak rasa apa. I got the reply about 1 2 hour after mine. All I can do is just staring blankly at the screen and. . . .sleep.

Awak tahu tak? Hati saya ni dah macam playground. Bukan taman permainan. Taman untuk dimainkan. Tahu? Tahniah.

Pagi tadi dah dapat jawapan. Tapi entah. Rasa macam samar samar. Betul ke ape yang aku buat? Aku sendiri pun tak tahu. Aku lost. Sangat.

Me.


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide