Selfish Machine Selfish Machine
You Ask I Angseeeeee :P

Sunday, May 12, 2013 @ May 12, 2013 | 0 Comment [s]


Hurmmm, sepanjang aku bukak account ni, which is menggedik nak buat kannnn. HAHAHA. Tak pernah lagi kuttt. Sejak ask.fm ni dah tak mainstream. Kalau dulu dekat TL kemain penuh tweet pasal ask.fm ni. sampai naik muak tengok *muntah*. Sekarang? Aku rasa dia akan atau bakal melalui zaman kegelapan seperti Myspace. Yelaaaa, ade lagi ke yang bukak? Dah tak nampak pun tweet pasal ask.fm ni dekat TL :)

K. The point is, I wonderrrr, siapa yang tanya aku semalam? It just like, aku jarang dapat soalan from the real human. Except for the one and only question from ask.fm itself. Hahaha. Aku suka jawab. Biarlahh. Bukan ada orang kesah punn. Muehehehe :3 Tetiba mintak url tumblr. Curious jugak aku :O

Saya. . . .hurmm. Entahlah nak cakap ape.

Love, me.


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide