Selfish Machine Selfish Machine
31st of June :)

Saturday, June 1, 2013 @ June 01, 2013 | 0 Comment [s]


Haiiiii! Tak sangka ye, dah bulan Jun dah sekarang. Pejam celik pejam celik, dah sekerat tahun masa berlalu. Sem baru pun akan membuka tirai tak laa lagi. 18 daftar and tup. . .tup . . .tup 23 dah mula kelasssss! Aigoooo~ Gua bakal masuk sem 3? Er er er. Why sem 3 seems so menakutkan? Sebab sem 4 nanti LI. K. That's the only reason that. . . . make sense. . . . for me. Hurmmm. Ahhhh, lain kali lah pulak cerita pasal LI. Hew hew hew =3

Semalam, gua lepak dengan artissss. Tu gelaran aku untuk dia. Ekekeke. Pergi makan roti telur walau plan asal nak makan burger bakar. Disebabkan kedai burger bakar tu dengan ajaibnya tetiba ghaib yang pada pandangan aku "mungkin dia cuti, bawak anak dia pergi jalan round malaysia". And for that gua dapat jelingan maut. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. K.

In the middle of jalan jalan, aku dapat text dari my baby boo. Tetiba ajak main teka teki.
"cuba teka apa umi aku beli dari china untuk aku?"
"spender? :p"
 "=.="
"betul ke? HAHAHAHAHAHA :P"
"kaler pink oren lagi  tu tauu. aww"
"perghhhhh. kellass gilerrr umiii! kemsalam muah muah sebakul dekat umi kau. haha xD"

K. Itu ceritanya. Spender k. Spender. Um um *tahan gelak*. Um. MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. K dah. *tutup mulut* :))

And tengah malamnyeee, around 12.30 am camtu, ustaz called aku. Aku senanye dah nak tidur. Dah bergolek golek geguling atas katil, selimut siap. Tetiba phone bergegar and keluar bunyi lagu Props & Mayhem yakni current ringtone bergema di malam yang sunyi sepi ini. Ceeeewahhhh! :P K. Nak angkat ke tak? Angkat. Tak. Angkat. Tak. Angkat. Tak. And yes, aku angkat. Hihi. Ceitttt, kelakar gila cik abang tu! Ade ke cakap "saje jee call adek, lame tak dengar suara." and Im just like ermmmm, adek? K. Adek. *sigh* Eh? Hahahaha. No hard feelings. LOL! K. Borak borak borak borak around 10 minutes camtu, dia pun mintak lah diri nak pergi mandi. Baru balik game badminton katanya. So, baki 2 minit yang tinggal, digunakan dengan sebaik mungkin untuk wish "selamat malam" dan yang seangkatan dengannya. Suka sangat kalau die wish. Sebab, dia akan wish dari perkara dunia sampai perkara akhirat. Hihihi.

Ahhhhhh, penat taip. Jumpa lagi! Muah muah :*

Love, me.


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide