Selfish Machine Selfish Machine
Coolblog /:)

Saturday, June 15, 2013 @ June 15, 2013 | 0 Comment [s]


Coolblog. Seumur hidup, aku tak pernah minum air ni. Sampailah satu hari, tu pun atas ehsan orang. Jadi, merasalah aku buat pertama kalinya minum benda alah ni. Well, first impression, tak berapa nak umph sangat rasa dia. Bagi aku rasanya biasa biasa je. Still tak boleh buat aku addict.

Coolblog pertama yang berjaya lintas anak tekak aku niiii namanya Oreo Vanilla with BlackPearl topping. Tapi aku tetap dengan Krusher Oreo. Perbezaan harga walaupun agak ketara, aku rasa lagi berbaloi beli Krusher. Bagi a k u lah. Kalau korang suka, lantak korang lah. Lain orang, lain anak tekaknye. Kan? :)

Jap. Dia kata topping. Then it should be on top lah kan? Tapi kenapa time aku minum, die duk kat bawah? Er er er. Agak ke-confuse-an disitu -______-'

Love, me.


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide