Lololol~


Kan? Haha. Admit it. Hmmm. But somehow aku try untuk...........tak mess it up. Senang cerita, ask for a break up. Aku tak sampai tahap tu lagi *senyum*

*tukar topik*

Harini aku berjaya habiskan Lelaki EksistenSial. Dan hari hari sebelum ni aku dah habiskan 2 bijik. Which is Rokok Nan Sebatang & Psiko. Sumpah cakap, Psiko buat aku gerun. Aku tertanya tanya................mana penulis dapat ilham nak tulis buku yang sangat 'menggerunkan' macam tu? And yes, sex. Sentiasa ada. Tak pernah tak ada. And talk about Lelaki EksistenSial........hurmmmmm. Perasan tak 'Sial' tu? Haha. Aku pun baru perasan harini. Lulz. Tapi memang dia sial. Tu je yang aku boleh cakap. Bila baca buku Nami, selain daripada fakta yang berjela. Buku dia bagi aku agak susah sikit nak hadam. Boleh baca. Tapi isi haram satu pun tak paham. Untuk kali ni, koleksi buku Nami yang aku dah ada ialah Awek Chuck Taylor, Rokok Nan Sebatang & Lelaki EksistenSial. Tapi spoilnyaaaaa...................aku baca Rokok Nan Sebatang dulu. Fufufu T.T Tapi tak kesah lah tu. Asal aku paham jalan cerita, itu dah memadai.

Sekian. Till we meet again ^^

WANWM.

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction