You Are The Only Exception :*


Okay. Aku bukan nak jadi Hayley kat sini. Cuma, ini adalah pernyataan dari hati :) Mama once said that, dia sangat tak suka lelaki dari belah Pantai Timur. Taknak pisang berbuah dua kali mungkin? Eh jap. Apa? Laaaaa. Korang tak paham? Er er er. Mama cakap pasal.....................umm. Soulmate *whisperrr* Shhh. Jangan cakap dekat orang tauuu :O

Haha. K k k. So hari Isnin haritu, aku tak tahu kenapa mulut ni ringan je story dekat mama pasal cerita cinta...........cinta ke? Haha. Yang tak kesampaian. Ehem. Well, aku di-reject T.T But, di-reject dengan cara baik :)

Jadi, dialah lelaki Pantai Timur pertama yang berjaya buat aku..dengan tak malunya *sorok muka bawah meja* meng-confesskan perasaan hati yang saya sangat sukakan awak. K. *sorok muka lagi sekali*  Wuuuuuuuuuuuu -_______________________-

Jap. Kenapa aku berani tulis ni? Sebab aku tahu.....................dia takkan baca :)


P/s: Thank you for the Revive! :D

Aku start kenal dia sejak sem 1. And masih kawan sampai sekarang :)

And haha. I should know that............he's someone that I have n o chance with.
I'm okay :)

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction