Selfish Machine Selfish Machine
Coding Ohhh Coding ;_;

Tuesday, October 8, 2013 @ October 08, 2013 | 0 Comment [s]

Oh well. Oh well. Harini dah 8 Oktober. Sooooooo, final lebih kurang ermmmmm..............k. Kira sendiri.

Practical Test OOP semalam sangatlah..............................mendukacitakan. Oh k, adalah happy sikit. Um, ye, sikit. Puan, tolonglaaaaaa................50 minit tu tak cukup puannn. Kami ni 'programmer' sejati. At least 2 jam baru boleh siap satu coding. Fuuuuu~ Ceritanya, aku cuma salah sikit dekat method, tertinggal method. And call function aku ada kureng sikit. Tertinggal ape tah. Pastu gegatal tangan pi tambah lagi satu method which is puan cakap "saya tak suruh awak masukkan, awak pergi masukkan buat apa?" K puan. K. Tangan saya gatal
-______________________-" OH YA! NAK JADI CERITA LAGI!!!! Aku sampai rumah, tadaaaaaaaaaaaaaaaaa! Coding aku berhasil. And yes, nasi dah jadi bubur ayam McD.

Sekian cerita yang tak seberapa ini >_<


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide