Selfish Machine Selfish Machine
Hey! It's October! :D

Wednesday, October 2, 2013 @ October 02, 2013 | 2 Comment [s]


Test II Network. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Gelak je mampu.

Orang kedua last yang datang. But I'm the first person who hantar it to Encik Budinnnn! Wohooooo! Jawapan? HAHAHAHAHAHAHAHA. K. Gelak lagi. Ehem ehem. Believe me, sepatah haram pun aku tak baca -.-"

And the sad moment was................AKU DAH BELI TOPUP UNTUK RENEW MOBILE INTERNET UNTUK GOOGLE JAWAPAN TAPI BILA MASUK KELAS ENCIK BUDIN DAH SUSUN MEJA JARAK JARAKKAN SEMUA ORANG AND GOSH AKU DUDUK DEPAN SEKALI DENGAN ENCIK BUDIN DEKAT SEBELAH AND BELIEVE ME AGAIN PHONE DEKAT POKET BELAKANG AND TOPUP DEKAT POKET KANAN AND I JUST CAN'T CAPAI PHONE AND TOPUP WHICH IS LEADS TO I CAN'T GOOGLE THE ANSWER SO I JUST REDHO WITH THE ANSWER AND JUST HENTAM ALL THE ANSWER AND I THINK MARKAH TEST II NI AKAN TURUN AND DAMNNNNNN REDHO AGAIN.

Kbai.


Design tak berapa. Programming hancur. Network berderai. Jadi tukang bancuh kopi je can ah? =.='

This is more like quote of the day. Lololol~ Ayat ni terkeluar dari mulut aku time kat library, dating dengan baby dekat cc library sambil cari tempat LI untuk baby. And wuhoooooooooooo, baby dah dapat tempat LI! *joget* Whoaaaa! Mesti sedih sem depan takde baby. Aku ade Apis je. Um um um. K. Enough said. Bai. 


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide