Selfish Machine Selfish Machine
30.10.2014 - Statistical Analysis

Friday, October 31, 2014 @ October 31, 2014 | 0 Comment [s]


maaf kerana mengupload selfie disini. if you can see lah kan, i tengah berselfie dengan bantal kat belakang tu yang mana masa kemas katil lupa nak letak dia bersama bantal bantal yang lain. hurmmm. ahahaha. okay okay habis cerita pasal bantal.

harini merupakan hari yang agak kelakar sikit bagi aku. em. well. i don't have any idea that paper start pukul 8.30. because i thought ianya start pukul 8.15. which izz 15 minet lewat dari apa yang aku jangka. so em. dengan bangganya aku mengatakan bahawa aku orang first yang sampai. to make thing less awkward, bertapa dalam toilet dulu around 5 mins kot. haha. pastu keluar dah nampak budak section 1, Masliha dengan em. apa nama tah yang lagi sorang tu. muiz? tak tak bukan muiz. oh. azim? muazzim? er. kot la kot. so duduk depan kelas, main phone. lalala. sedihnya ada sorang jek ucap goodluck. huks. mekaseh ye.

p/s: harini aku break the record. record yang aku cipta sejak upsr lagik. so yeah.

ciao.

Labels: , ,



Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide