Selfish Machine Selfish Machine

Sunday, January 11, 2015 @ January 11, 2015 | 0 Comment [s]



saya tak tahulah kan apa nak jadi sekarang ni. pagi pagi, hari hari, saya perhati je awak. tengok awak wish goodmorning dekat orang. tengok awak borak dengan orang. tengok awak suka dengan apa orang tu cakap. lepastu saya buat apa? saya restart phone ni 2 3 4 kali. mana tahu kot kot awak ada hantar goodmorning jugak kat saya, takut mesej tak sampai. lalu....

lalu....burung berkicauan di langit yang biru. kereta lalu silih berganti. siang berganti malam. malam berganti siang. lalu tiba angin ganas datang menampar pipi. dan aku pun terduduk menangis meratapi nasib diri.

selamat pagi! :)

posted from Bloggeroid



Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide