Selfish Machine Selfish Machine
a satanist's confession

Thursday, February 19, 2015 @ February 19, 2015 | 0 Comment [s]



nak cerita ni. pergi pasar malam tadi dengan amna. lepas dah sudah beli belah beli and belah segala bagai tu last stop pergi beli eskrem. kekeke. since eskrem goreng tak bukak harini (and amna pun sedih sikit lol tak sedih mana pun heh) so kami pun pergilah beli eskrem potong seringgit satu (omg jimat sikit duit) piupiupiu. duduk kat motor dan makan eskrem lalu saya pun bukak lah phone dengan tujuan nak meng-check-in di pasar malam. sekali bukak hah amekaw! bende ni yang keluar. brrrr. terkedu sekejap. A SATANIST'S CONFESSION LIKE SERIOUSLY??? *shiver*

well okay, phone aku letak kat poket belakang. and masa aku letak tu aku dah make sure screen off. and masa membeli pun takde sekali pun aku pegang phone. (okay i did pegang l. but cuma nak bagi secure je tolak tolak masuk poket sebab seluar ni poket dia agak kecik)

nak dijadikan cerita jugak, aku baru habis baca buku The Demonologist by Andrew Pyper siang tadi (rasanya). dalam buku tu pun penuh cerita satan, demon, devil, death master etc etc. SO CAN YOU IMAGINE HOW I FEEL BILA TETIBE BUKAK PHONE AND BENDA NI YANG MUNCUL? OMG! i did scared a little tapi bebuat cam takde pape sambil sebelah tangan duk tekan back back back and sebelah tangan lagi suap eskrem masuk mulut. phew. my bontot is such a satan i tell ya. sebab dia yang bukak bende tu. hmmkay. bai.

posted from Bloggeroid



Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide