jangan baca. sebab tak penting pun.

oh. aku tercendeng lagi. susahnya takde kenderaan sendiri. samada naik basikal, atau jalan kaki lah cerita dia lepasni. em. bila dah sesorang ni, macam macam bende sangat boleh buat rasa nak termenangis. nak cari kerja sesorang. nak kerja sesorang. makan sesorang. nangis sesorang. aish. takde sape dah nak peduli aku ni. yang orang boleh nak kata pun sekarang ni, "padan muka" jelah. berbakul 'padan muka' sampai ke muka aku ni. awak pun mesti tengah cakap bende sama kan? "padan muka", "tak guna" tu dah sebati sangat dah ni. bukannye taknak berubah. nak berubah lahni. saya tengah cuba lah ni. tapi takut tu tetap ada jugak.

ah okay. bila aku dah start sebut pasal takut. terngiang pulak "sampai bila nak takut?" ni kat dalam kepala. agak agak kalau awak sesorang awak takut tak? mungkin tak kut. mungkin awak ni lahir tahun harimau kut. takpun singa. naga mungkin? saya ni entahlah lahir tahun apa. babi kut. tu yang perangai cam tahpape ni. em.

takde ape yang penting pun dalam ni.
mohon jangan carut 'babi' ke saya. mekaseh.

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction