28/06/2015

dalam banyak banyak bende, bende yang boleh buat aku menyirap tak sampai setengah saat pun bila orang tanya "tu kawan yang selalu dengan awak tu, apa nama dia?". tak kesah lah dari mulut siapa pun. hm. entahlah. orang kawan dengan aku pun kebanyakannya sebab nak kenal dengan aku punya kawan je. most of the time. kadang kadang tu terasa jugak. rasa macam jambatan. tempat orang pijak pijak dari point A nak ke point B. hahh. kenapalah orang macamni wujud. kenapalah bende ni jadi kat aku. hahhh. 😢😢😢

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction