Selfish Machine Selfish Machine
28/06/2015

Sunday, June 28, 2015 @ June 28, 2015 | 0 Comment [s]

dalam banyak banyak bende, bende yang boleh buat aku menyirap tak sampai setengah saat pun bila orang tanya "tu kawan yang selalu dengan awak tu, apa nama dia?". tak kesah lah dari mulut siapa pun. hm. entahlah. orang kawan dengan aku pun kebanyakannya sebab nak kenal dengan aku punya kawan je. most of the time. kadang kadang tu terasa jugak. rasa macam jambatan. tempat orang pijak pijak dari point A nak ke point B. hahh. kenapalah orang macamni wujud. kenapalah bende ni jadi kat aku. hahhh. 😢😢😢



Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide