Selfish Machine Selfish Machine
#WishlistRaya2015 #1

Saturday, June 20, 2015 @ June 20, 2015 | 0 Comment [s]


ahahaha. baru puasa 3 hari dah sibuk wishlist raya. lol. aku rasa macam....aku tak berapa raya kot tahun ni....kut. lol. well, disebabkan semalam internet kinda okay, aku pun terserempak lah dengan satu ig ni, jual beg. and bukak bukak dan scroll scroll, lalu ternampak ini! act, aku tengah cari bag yang macam bag biru yang aku bawak pergi LI dulu. sebab suka sangat design dia! beg dia lembik. so senang nak sumbat apa. tapi malangnya bag tu dah innalillah. lalu bersemadilah dia di dalam tong sampah. huks. pernah jugak bila dalam KTM, nampak ada amoi pakai, sebijik macam beg aku, cuma kaler je lain. aku pun tahan je diri dari nak tanya, "miss, you beli bag you ni kat mana?". serious talk okay. tapi disebabkan iols pemalu tak bertempat, pertanyaan itu hanya berlegar di benak fikiran. tak mampu diucapkan dengan kata kata :c
okaylah. nak sambung tido. bai.

Labels:



Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide