Selfish Machine Selfish Machine
f*ck

Friday, September 11, 2015 @ September 11, 2015 | 0 Comment [s]


nasi. hm. bende yang aku try avoid. serius aku tak makan. walaupun sebijik. and now, boleh dikatakan dah 8bulan+ aku tak makan nasi LANSUNG! tapi.....tah cemana tah, pada 08/09/2015, aku makan balik. krooh. kalau nampak nasi goreng, tu breakfast. yang mana, bukan semangkuk tu je aku makan. 3mangkuk kut lebih kurang? ke 4 tah. lepastu nasi and ayam and kari and kicap tu pulak dinner. em.

kenapa tetibe pulak aku makan nasi ni? well, aku tak makan nasi pun sebab patah hati. and aku makan nasi balik ni pun sebab patah hati jugak. serius serius. ye aku pelik. aku tahu.

this time, aku nak makan banyak banyak. biar sampai perut dah takboleh masuk pun aku nak makan jugak. aku dah malas nak peduli. nak jadi gemuk macam orang yang paling gemuk dalam dunia pun takpe. baru umur 20+ nak ada sakit jantung ke kencing manis ke ape ke biarkan. sebab, macamlah kau peduli pun kan? nanti bila aku dah jadi macamtu, lagi senang lah kau nak tinggalkan aku kan? hah.

sememangnya, aku tengah taip ni dengan perasaan marah and sedih sama banyak. entahlah. siapa je tah yang kawen tapi nak hidup sorang sorang. samelah jugak. buatpe tah couple kalau masa kau CUMA UNTUK DIRI KAU JE!


Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide