ubat oh ubat.


nak dijadikan cerita, aku bebuat rajin harini pergi hospital. sebab kaki aku dah gatal gatal lama sangat ni. dari zaman couple sampai ke zaman single duk gatal gatal lagi. eh? ahaha. k takde kene mengene. cuma nak cakap tu lah. lama sangat haaaa. mampus nak jalan pun sakit. tak jejak tanah tapak kaki aku. so nombor aku tadi 1068. taaaaaaaapiiiiiiiiiiiiiiii...1069 masuk dulu. pastu diikuti 1070....1071.....sampailah 1074. APENI?! grrr. okay. sebab dah sakit bontot duduk lelame, aku pun beranikan diri pergi tanya nurse tu. so hurmmm. bukan aku jek, ade 3 orang lagi yang sama nasib macam aku. yang kelakar tu nurse tu cakap "yang hilang ni semua number start dengan 6. 66. 67. 68". haih. kad pesakit hilang katanya. so nurse tu pergi register baru. kad baru. em. okay. tunggu lagi. tunggu dekat sejam nak ke dua jam kot. masuknya cume 3minit. haih. tak berbaloi betul dengan sakit belakang aku. T.T

oh. mula mula aku duk cakap dalam hati, acah acah remind diri sendiri, nak cakap dekat nurse tu, nak mintak doctor perempuan kalau boleh. last last tak tercakap. aisehh. and masuk masuk dapat doctor lelaki. wuwuwu. aku sebenarnya dah usha usha doctor tu awal awal tadi. sebab kebetulan ternampak dia keluar dari bilik diebetis. pastu aku tak nampak dah. sebab aku sambung baca buku. so namanya Dr. Innul Afiq. aku baca tang 'Innul' tu dah tergelak dalam hati. adik beradik inul daratista ke doc? hewhewhew :3

okay semua dah settle. the pergi farmasi ambil ubat. pastu terkedu jap bila dengar pharmacist cakap "ubat antibiotic ni kene habiskan dalam masa seminggu". aku pun terus hmmm. ayoyoooo. banyakkkkkk. okbai.

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction