Selfish Machine Selfish Machine
upsr hm.

Tuesday, November 17, 2015 @ November 17, 2015 | 0 Comment [s]



soooooooooooooooooooooooooooooooo. tujuh belas haribulan sebelas tahun dua ribu lima belas. piupiupiu. hari apa? hari selasa. hari result upsr keluar! wiuwiuwiu. tapi aku tak tanya pon ameer dia dapat berapa sebab aku dah tahu dia tak dapat 5A ponnn. krooh. lelwz. jahatnya i. ahakz. sorry i memang jahat. zzz. so ranking 5A memang dah jelas jelas untuk aku & alin je. baba & shasha both 4A 1B. aqish? 2A mujur alhamdulillah. ameer? entah. kalau dapat 2 boleh geng dengan aqish. kalau dapat 3, aku angkat kening tanda tak percaya (kahkahkah). kalau dapat 1? padan muka. kbai.

teringat pulak masa aku upsr dulu. aku biasa biasa jek. 5A tu memang nak. tapi tak harap sangat. sebab dah tahu diri sendirik tu memang pemalas namati. sumpah aku tak pernah rajin. dari sekolah rendah sampai menengah. and sampai sekarang pun sebenarnya hm. abah pergi sekolah amek result sesama (kononnyaa. padahal aku gi amek sendiri :p). bila dah dapat, tengok. pastu suka sikit. pastu buat bodo je macam takde perasaan. pergi dekat abah. abah tengok. pastu dia nangis. masyaAllah. perasaan tu. mase kecik kecik memang aku tak sedar. aku pulak yang gelakkan dia. sebab over sangat. aku tak nangis ke ape ke. dia pulak yang melebih. ahaha. tapi bila dah besar sikit ni, baru aku faham macamana perasaan abah masetu. lagipun, aku anak sulung kan. aishhh.

agak agak, dah terlambat ke kalau aku nak mula balik? hm. kbai.


Older Post | Newer Post
~

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide