FAILED!

Kahkahkah. Cerita pagi tadi. Masetu dekat traffic light. Lampu merah. Mase tunggu tu, ada satu motor ni dari belakang nak celah, aku pun bagi lah laluan. Kemudian dia tetibe cakap macam kenal? Aku pun tengok lah muka dia. Heh. Masabila pulak aku ada kenal dengan mamat ni? Dalam masa 3 saat aku tenung muka dia tu, otak aku terus scan memory start dari tahun 2009 sampai leni. Sumpah weh! Sumpah aku tak pernah nampak dia kat mana mana! -____- And then, dia boleh tanya "nombor celcom pakai lagi?". Aku pun macam emmm. . . . . . . nombor celcom? Err. Ade je. Tapi tak pakai mana. Tapi ada. Tapi errrr, dia tu siapa? Kebetulan masetu dah hijau. Aku terlambat sedar, lori belakang dah jerit marah dah "jalan lah! Hoi jalan lah!". Eherherher. Bukan salah aku. Salah mamat tu. Hm. Lol. Pastu aku jalan lah buat bodo sambil cakap dengan diri sendiri, tetiba dia muncul kat sebelah tanya soalan yang sama. Lagi. Sekali. "Pakai nombor celcom lagi tak?" Aku pun jawab jelah "pakai. Kenapa?". Dan kenapa aku tulis tittle failed. Sebab dia tanya balik "berapa nombor?". HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. HAHAHAHAHALAWAKGILABABIHAHAHAHA. AHAHAHAKUTERUSPECUTHAHAHAHA. HAHATAKPEDULIKANDAHMAMATMANATAHAHAHAHAHAHA.

Moral of the story: jangan nak acah acah friendly sangat dengan orang kat traffic light. Lol. Kbai.

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction