takyahlah baca. takde ape pun. lol




tbh, march used to be my favorite month. but not anymore. especially March 4. for some reason, i feel that its kinda suwey day for me y'know? because setiap kali 4 haribulan, mesti cuti. asal cuti je 4 haribulan. i mean like, teringin jugak nak rasa celebrate. tetibe classmate nyanyi lagu happy birthday kita. camtu camtu lah. tapi, aku tak pernah rasa pun. hahaha. sedih jap. hohoho. ah lagipun, aku ni pesen tak berapa sangat. orang pun tak kenal. nak expect apa kan? heh.

so, sebenarnya kan, memandangkan dah besar ni kan. rasa macam ubah lah sikit perangai yang macam setan tu. walaupun nak ubah tu rasa macam payah sikit. eherherher. tapi tak jadi sebab kekecewaan yang melampau. lol. wish tahun ni, tak banyak pun. sikit. sangat. yang sampai aku rasa macam "oh why la hidup lagi, bila nak mati ni ugh". sedih. sedih. s e d i h. sumpah sedih. ade lah 2 - 3 orang wish. 7 lah kira. 1 dari Maxis. 1 dari Celcom. 1 dari Jane from MyKupon Malaysia (automated email), 1 dari mama, 1 dari kawan sekolah rendah/menengah, 1 dari em k yang ni tak kira sebab aku dengan muka tak malunya pergi kabo and last dari Aisyah Syafiqah. walaupun lewat sehari sebab dia masuk hutan and takdek line ape semua and bla bla bla. i still sad.

y'know what? dalam kes aku ni takde give and take lansung. penat tau kalau asyik give je. tapi take nye takde. hari lahir ni setahun sekali je. bukan hari hari. even kau tak suka aku sekalipun, at least be considerate sikit. hello, aku bukan sakitkan hati kau sepanjang masa. bukan tawarkan hati kau setiap masa. bukannya buat kau bosan je sentiasa. ada je hari hari bahagia kan? ke kau dah lupa? oh ya, once dah move on, then dah. dah takde ape dah nak di considerate kan. kan?

okay. hari hari macamni lah yang kita boleh nampak. boleh sedar diri. memang dari dulu lagi aku ni tak penting kat sesiapa pun. dah lah. boleh nampak. i distanced myself from people bukan sebab aku tak suka kau ke ape ke. cuma, you know, aku more to rasa tak layak ah nak kawan dengan korang semua. macam melukut di tepi gantang. ada ke takde ke same je. thats why i decided to quit. apa guna, sekelas dah almost 3 years, tapi bila masuk kelas pun, alone jek. takde sape peduli. ade ke takde ke. datang ke tak datang ke. takde sape kesah. hah aku tahulah you all semua busy and such. tapi, yeah. thats why aku cakap, aku tak penting. i stop talking to most of my em. but i not really stop. i really dont stop. i mean it. cuma yelah, mana nak tahu kan kalau aku tak letak nama. tapi kadang kadang tu ade je yang tak reply. rasa macam wahhh. ahaha. gelak je mampu. tak dipedulikan lansung. pedih siot.

ah. cakap banyak banyak ni tak jadi ape jugak. takde sape peduli jugak.

hah. goodnight.

Comments

Popular posts from this blog

😲

Attraction