Selfish Machine Selfish Machine
Nise.

Saturday, June 25, 2016 @ June 25, 2016 | 0 Comment [s]

aku, taksahlah kalau social media tu 1 account je aku bukak. paling sikit 2. lol. twitter je ade 2. 1 public. 1 private. tapi private takde tweet ape pun. ni pun dah berbulan tak bukak. facebook? um. 3? hahaha banyaknya hoi! k.

facebook aku yang fiiiirrrssstttttt dulu memang aku tak guna. friend requests banyak. tapi satu tak approve. sebab memang aku tak guna. deactive. uhu. yang kedua? oh tu fb Myra Chups. aku pakai sampai poli gak rasa. dari sekolah sampai poli. poli tu pun sem 1 je kot? tu fb account yang paling ramai friends. lol. tapi deactive jugak akhirnya. last. yang current lah, letak nama sendiri. ehem. pastu cuma ada kawan yang kenal je. tak kesahla poli ke sekolah ke. yang tak kenal, delete request. aha.

tumblr. hurm. sepatutnya ada 1 jek. tapi check tadi cemana tah boleh ade 3? eh? ahaha. yang primary of course lahhhh yang ni. yang second aku buat private. even you know the url, nak access kene ada password. hewhewhew. and surprisingly, dalam tu dah ada 38 post. ahaha. ada tulis sendiri. and a few je reblog. masa tu tengah putus cinta. ohhh. so k. tapi terkejut pulak bila baca balik. oh. aku ke yang tulis semua tu? wow. power jugak english aku dedulu. sekarang dah macam apa dah. aha. annddddd tumblr ketiga, ahh takde ape pun dalam tu. tu aftermath punya. 2 post je pun. tapi first post tu peh. #deep jugak ayat aku. kbai. lol.

cerita lama kita lupa jelah ek? kan dah nak raya ni. peace.


Older Post | Newer Post
Annyeong!

I was in the darkness. So darkness I became.


Navigations!

Diary About Stiff Link


Tweet Me!


Reading Challenge!

2017 Reading Challenge

mira. has read 0 books toward her goal of 30 books.
hide